مظلومیت اهل بیت

به طور حتم خوب وبد طرفدار دارد

مظلومیت اهل بیت

به طور حتم خوب وبد طرفدار دارد

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

مبهم

هشدار درباره حضور آزادانه مهدی هاشمی در مراکز حساس کشوری

پس از آزادی موقت فرزند آقای هاشمی با وثیقه 10 میلیارد تومانی وی آزادانه در بسیاری از مراسمات و برنامه های رسمی در کنار مسئولین کشوری حضور پیدا می کند. حال با توجه به سابقه مهدی هاشمی و ارتباط او با عناصر ضدانقلاب و جاسوس، حضور وی در مکان هایی همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز استراتژیک مجمع و ... که اسناد رسمی نظام در آنجا قرار دارند می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد.

به گزارش بی باک به نقل از سرویس سیاسی پایگاه 598، بیش از یک سال از از ورود مهدی هاشمی به عنوان یکی از مجرمین امنیتی وقایع سال 88 به کشور می گذرد و پس از آزادی موقت فرزند آقای هاشمی با وثیقه 10 میلیارد تومانی وی آزادانه در بسیاری از مراسمات و برنامه های رسمی در کنار مسئولین کشوری حضور پیدا می کند.

حال با توجه به سابقه مهدی هاشمی و ارتباط او با عناصر ضدانقلاب و جاسوس(نیک آهنگ کوثر)، حضور وی در مکان هایی همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز استراتژیک مجمع و ...  که اسناد رسمی نظام در آنجا قرار دارند می تواند مشکلات بسیاری را به همراه داشته باشد.

در همین خصوص خبرنگار ما در گفتگویی کوتاه با اسماعیل کوثری از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات احتمالی حضور آزادانه مجرمین امنیتی در مکان های حساس دولتی سوال پرسید که ایشان بیان داشتند: حضور افرادی با وثیقه میلیاردی در بیرون از بازداشگاه قرار دارند در این چنین مکان هایی بستگی دارد به دادگاه ها و مسئولین امنیتی که به این موضوع رسیدگی کنند و اگر ما در مواردی متوجه شویم نسبت به این مسئله پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

ایشان در مورد روند پیگیری پرونده مهدی هاشمی و حضور آزادنه وی اظهار نمود: متاسفانه این مسئله کوتاهی دستگاه قضایی است که باید به این مسائل سریع تر رسیدگی کند و تعیین تکلیف کند و اگر در این کار تاخیر بی افتد مسلماً دستگاه قضایی باید جوابگو باشد.

گفتنی است چندی پیش سایت خودنویس متعلق به نیک آهنگ کوثر در مطلبی تصریح کرده بود که بنا به گزارش رسیده از یک منبع نزدیک به اتحادیه اروپا، یکی از مدیران سابق در دولت های گذشته که از مرداد سال ۱۳۸۸ از ایران خارج شده، ویزایی ۴ ساله از یکی از کشورهای اتحادیه دریافت کرده است. بر اساس اطلاع خودنویس، این فرد که مورد اعتماد یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است، حداقل بیش از یک گذرنامه در اختیار دارد.

پیش از این نیز حمزه کرمی از یاران مهدی هاشمی تصویری از یک نامه را که نشانگر ارتباط مهدی هاشمی با عناصر خارج نشین جریان فتنه همچون نیک آهنگ کوثر منتشر کرده بود. 








موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
بهرامی فرد

نظرات (۱)

۰۴ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۵ وخدایی که دراین نزدیکیست
شما توی وب من یادتون رفته بود آدرس وبتون رو بذارید 
توی وب یکی از بچها دیدم و اومدم به هرحال دیرکردنم بخاظر این بود...

موضوعات وبتون خوبه موفق باشید

پاسخ:
سپاس گزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">