مظلومیت اهل بیت

به طور حتم خوب وبد طرفدار دارد

مظلومیت اهل بیت

به طور حتم خوب وبد طرفدار دارد

جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۸ ب.ظ

دکترعلی شریعتی

من با آنهایی که اکنون بنام دین زندگی میکنند، قدرت دارند، نفوذ دارند و رسمیت دارند، پیوندهای طبقه ای و اجتماعی ندارم! دلهره ندارم ازاینکه با من مخالفند! چیزی ندارم که آنها از من بگیرند، چیزی نمیخواهم که علاقه و تایید آنها باعث شود آنرا به من بدهند؛ نه از راه دین نان میخورم که نانم آجر شود، نه منبر دارم، نه محراب دارم، نه لباس روحانی! و نه عنوان و منصب دینی دارم، و نه موقعیت مذهبی! و نه مرید پولدار دارم و نه می جویم.

برگرفته ازدل نوشته ها

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۹/۲۲
بهرامی فرد

نظرات (۱)

۲۲ آذر ۹۲ ، ۱۸:۲۹ آنتی زیون
سلام
از شریعتی خوشم نمیاد .
به جز این پستتون بقیه بسیار خوب هست . موفق باشید .
پاسخ:
سلام ازاین که به وبلاگم سرزدیدسپاسگزارم 
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">